Ik ben een ondernemer en strategie-organisatie consultant. Ik heb een groot deel van mijn carrière gewerkt en gewoond in het buitenland, voor organisaties en bedrijven als het Ministerie van Buitenlandse Zaken, Philips, AT&T, Merloni, Interbrew (InBev) en Heineken. In de rol van Country Manager en CEO heb ik grote bedrijven en organisaties aangestuurd. Mijn CV is ongebruikelijk en eigenzinnig: ik ben ondernemer en zakenman, maar heb middeleeuwse geschiedenis en filosofie gestudeerd, en ben mijn werkende leven begonnen als diplomaat.

Mijn kracht ligt in het vinden en geven van inspiratie, het benoemen van de stappen die nodig zijn om ambities te verwezenlijken, in de balans die ik kan vinden tussen betrokkenheid bij mensen en zakelijkheid. Bij mij is het glas altijd half vol, een geboren optimist, en mijn echte specialiteit is dan ook: omzet, marktaandeel en marge te doen groeien, d.m.v. het gestructureerd opbouwen van de keten: doelstellingen, pijlers, actieplannen. Daarbij vind ik het onmisbaar om mensen beter te laten worden en teams te bouwen die deze doelstellingen en elkaar ondersteunen.